KTM EXC 2015 si-au inaugurat noile trasaturi cu pamant romanesc
Duminica le-am vazut aranjate pe piedestal ca niste veritabile vedete… Luni insa le-a venit vremea sa faca ce stiu ele mai bine: sa-si “noroieze” hainele noi prin Cindrel si Gura Raului, pe trasee clasice ale Red Bull Romaniacs, ca doar nu degeaba se numesc dirt bikes! Iata si programul zilei, urmat cu strictete de catre austrieci, cat si momentul plecarii pe traseele pe care i-a condus Martin Freinademetz si Klaus Sorensen.
De la 12:30 – 13:30 riderii KTM in frunte cu Andreas Lettenbichler au facut o pauza de masa la pranz, ceea ce ne-a oferit un ragaz pentru a “studia” noile modele mai indeaproape. Schimbari radicale nu sunt, mai mult s-au revizuit unele setari si s-au imbunatatit unele aspecte legate de partea electronica, dinamica si de aspect. Si pentru cei mai nerabdatori dintre voi, mentionez ca primele comenzi vor putea fi onorate peste doua saptamani!!!
TRASATURI:
- noile modele cu motor in 2T livreaza o putere sporita si au un bord MAE nou;
- toate EXC-urile 2015 au ghidon nou, negru tot de la Neken;
- handguarduri dintr-un material nou, vizibil superior celui vechi;
- mansoane noi;
- amortizor spate imbunatatit pe 125 si 200 EXC;
- jante noi de culoare neagra;
- cadru portocaliu, prezent pana acum doar la motocicletele de uzina;
- culori si grafice noi;
- bascula a fost si ea modificata si facuta mai subtire, din aluminiu turnat, pentru a fi mai usoara si mai putin rigida.
Modelele 2015 de 125/200 EXC 2T au amortizorului PDS revizuit si un semering nou pentru a face servisarea mai usoara.
Modelele 200, 250 și 300 EXC au o baterie de 3 Amperi noua, mai ușoara, care contribuie de asemenea la economisirea totala de greutate a mașinariei.
Modelele 350 EXC-F și 450/500 EXC au primit tobe finale noi cu amortizor, pentru a reduce nivelul de zgomot și pentru a optimiza performanta.
ALTE TRASATURI:
250 EXC-F
In cea mai mare parte, 250 EXC-F rămâne neschimbat pentru anul 2015. In plus are:
- viteza a 6-a mai lunga;
- O-ringuri noi la pompa de ulei pentru o durabilitate crescuta in conditii extreme si de-a lungul timpului.
350 EXC-F si “greii” gamei 450/500 EXC (4T) raman neschimbate, in afara de aspectul exterior adoptat de toate modelele anului 2015 enumerate mai sus.
125 EXC
- reglaj imbunatatit al amortizorului PDS plus un nou semering pentru a face servisarea mai usoara;
- setari noi la carburator.
250 EXC
- setari noi la power valve cu o deschidere de la 200 rpm fata de cea dinainte;
- harta noua la CDI;
- garnitura noua la aprindere pentru o mai buna etansare;
- O-ring nou la capacul de ambreiaj pentru o mai buna etansare;
- setari noi la carburator;
- baterie de 3 Amperi noua, mai ușoara;
- un pinion mai mic la pornirea electrica pentru o mai buna pornire
300 EXC
- garnitura noua la aprindere pentru o mai buna etansare;
- O-ring nou la capacul de ambreiaj pentru o mai buna etansare;
- setari noi la carburator;
- baterie de 3 Amperi noua, mai ușoara;
- un pinion mai mic la pornirea electrica pentru o mai buna pornire.
Modelul Six Days
- cadru portocaliu;
- disc de frana spate mai solid (fara fante sau perforatii);
- disc de frana fata flotant nou;
- protectie noua pentru discul fata, oferind protectie optima la impactul cu bolovani;
- buton nou de pornire a farului, creat de EOEI;
- anvelope Metzeler noi, create in colaborare cu KTM pentru maxim de aderenta si tractiune;
- plastice radiator portocalii;
- ghidaj de lant portocaliu
- grafice Exclusive Six Days, cu un design inspirat din Argentina.
Asadar, hotarati-va cat mai repede cu ce model nou doriti sa va faceti invidiati de catre prieteni, deoarece primele livrari vor fi posibile deja peste doua saptamani!!!
Pentru mai multe informatii legate de achizitionarea lor si lista de preturi, gasiti pe www.fmracing.ro, dealer autorizat KTM in Romania.
By: Maria-Teodora Secul
Leave a Reply