Noul Yamaha XJR1300 2014. Domina drumurile!

xjr1300

Noul Yamaha XJR1300, domina drumurile.
XJR1300

 

Yamaha se bucură de reputaţia de a depăşi limitele. Am demonstrat-o prin repetatele competiţii câştigate pe macadam şi în noroi şi vă puteţi baza pe predispoziţia noastră legendară pentru motocicletele de înaltă tehnologie care să ofere şi performanţe de învingător atât pe stradă, cât şi pe drum deschis.

De la graţia robustă a unei XJR1300 la perspicacitatea motocros a unei XT660X sau la caracterul vioi al unei YBR250, motocicletele noastre citadine sunt create pentru a intimida prin eleganţă.

Dar sunt create şi pentru a atrage privirile prin performanţa sobră – cu motoare create pentru o accelerare rapidă şi un şasiu proiectat pentru confort şi manevrabilitate.

 

Un motor mare, nemaipomenită

Pentru a-şi susţine aspectul puternic, XJR1300 are un motor mare, solid. Motorul DOHC, cu 4 supape, 4 cilindri montaţi în paralel şi înclinaţi spre faţă, în 4 timpi, răcit cu aer, produce o putere considerabilă, de 71,9 kW (98 CP) la 8000 rpm şi un cuplu de 108,4 Nm (11,1 kg/m) la 6000 rpm.

Şasiu îndrăzneţ stilizat

Cu o motocicletă atât de puternică, doriţi să impresionaţi Cadrul modelului XJR1300 vă asigură că o veţi face. Şasiul excelent echilibrat acentuează masa motocicletei, iar cadrul pendular dublu, din oţel, consolidat de un braţ oscilant din aluminiu cu secţiune în cheson, îi conferă chiar şi mai multă robusteţe.

Roţi din aliaj uşor, cu 3 spiţe

Puterea mare impune o tracţiune şi o manevrabilitate puternice. Roţile din aliaj, cu 3 spiţe, ale modelului XJR1300, reduc greutatea nedistribuită pentru o direcţionare mai rapidă, în timp ce pneurile late furnizează o aderenţă excelentă şi sigură la suprafaţa de rulare.

Suspensie reglabilă, voluminoasă

Pentru a aprecia complet puterea extraordinară, aveţi nevoie staţi confortabil. Sistemul de suspensie al unei XJR1300 se bazează pe amortizoarele Öhlins, reglabile integral şi pe furcile faţă de 43 mm, voluminoase şi robuste care permit absorbţia totală a şocurilor provocate de secţiunile de drum denivelate.

Ţeavă de eşapament zgomotoasă EXUP

Cu XJR1300, sosirea dumneavoastră este anunţată atât de sunetul puternic al motorului, cât şi de aspectul dominant al carenajului. Acest sunet este accentuat de zumzetul puternic al ţevii de eşapament EXUP verticale, de emisiile scăzute. Este tipul de plăcere simplă oferită numai de o motocicletă robustă, cu o eleganţă clasică.

Frânare controlată

Puterea nu înseamnă nimic fără control, dar frâna faţă, cu disc dublu, de 298 mm al unei XJR1300, cu etriere cu patru pistoane monobloc, tocmai asta vă oferă – iar discurile nu numai că vă asigură un control permanent, dar şi sunt foarte aspectuoase.

 

 

 

Sursa : www.yamaha-motor.ro

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>